kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 فضیلت دعای وداع با ماه رمضان
 ‏حجت‌الاسلام محمدمهدی میرباقری: «در وداع با ماه رمضان، انسان اول بايد اين ماه ضيافت را درک کرده باشد و اگر درک نکرده باشد سلام‌‌وعليکی نداشته که خداحافظی داشته باشد! البته همه مؤمنين معمولاً ورود کرده‌اند و يک انسی گرفته‌اند. خوب است آن دعای وداعی که از امام سجاد علیه‌السلام است را همه بخوانند.»
 محفل معجزات قرآن کریم
 علیرضا وهاب‌زاده: «محفل واقعا شده محفل معجزات قرآن. لازم نیست مؤمن باشی. حتی لازم نیست مسلمان هم باشی، کافی است به عنوان یک انسان منصف بدون پیش‌فرض نگاه کنی و به این خالق توانا بگویی احسنت! امروز هم رهبری از برنامه‌های قرآنی امسال تمجید کردن...»
 همه دنیا منتظر اشاره اوست
 کاربری با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب برای پاسخ پشیمان‌کننده به اسرائیل نوشت: «فقط گفت «پشیمان‌تان می‌کنیم»؛ 28 سفارتخانه اسرائیل تعطیل شد، فروشگاه‌هاشون خالی شد، پناهگاه‌هاشون پر شد و همه دنیا مات و منتظر اشاره فرزند حیدر شدن.»
 دلگرمی مؤمنین و ناامیدی منافقان
 کاربری با انتشار این تصویر، پس از سوءبرداشتی که از صحبت‌های حجت‌الاسلام پناهیان در چند شب قبل شده بود و حجت‌الاسلام انصاریان از این بابت گلایه‌مند شده بودند، نوشت: «مؤمنین مایه دلگرمیِ هم و ناامیدی منافقانند!»
 مهدی رسولی، مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز خطاب به حجج اسلام پناهیان و انصاریان، نوشت: «گاهی اوقات در این فضایِ سنگینِ جهادِ تبیین، یک لبخند و یک مصافحه، از صدها ساعت منبر و موعظه، اثرگذارتر و دشمن‌سوزتر است؛ قدردانِ نعمتِ وجودِ ارشمندتان هستیم.»
 پاسخ ایران قطعی است
 علیرضا تقوی‌نیا: «دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی امروزش چندین‌بار تاکید کرد که در حمله تروریستی اخیر، خاک ایران هدف قرار گرفت و اسرائیل فکر نمی‌کرد که ایران قصد پاسخ جدی داشته باشد. سخنان فوق نشان می‌دهد حمله ایران به اسرائیل قطعی و حتمی است‌؛ اگر ایران بنای پاسخ نداشت، سیدحسن این‌گونه سخن نمی‌گفت.»
 به‌یاد سید شهیدان اهل قلم
 عبدالله گنجی به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضی آوینی، جمله‌ای از این شهادت والامقام نوشت: «سرّ پيروزی ما در جبهه‌های جنگ با ابرقدرت‌ها همين است كه ما هرگز متكی به سلاح نيستيم. اتكای ما به ايمان خود و امدادهای غيبي است كه ايمان ما مجاری نزول آنهاست و اگر اينچنين نبود، پيروزی ما موكول به همپايی با قافله‌ نظام اقتصادی و صنعتی غرب مي‌شد.»
 روایت فتح زنده است
 حسین یکتا نیز در وصف شهید آوینی نوشت: «الان خیلی ساله که نیست که نمی‌نویسه؛ که مستند نمی‌سازه اما هنوزم قلمش زنده‌ست صداش زنده‌ست و روایت فتحش حرفای زیادی واسه گفتن داره!»